Založ si blog

Otvorme náruč utečencom

 

Voči tým, čo sú mimo, správajte sa múdro a využívajte čas. Vaša reč nech je vždy milá, soľou korenená, aby ste vedeli, ako máte každému odpovedať.
Kolosanom 4:5-6 


A nie len to. Nie len odpovedať, ale aj pomenovať veci pravými menami. Povedať pravdu o tom prečo sa vo svete deje to čo sa deje. Povedať pravdu o tom, že nič sa nedeje náhodne. Povedať pravdu o tej otvorenej náruči.

Svet sa zmieta v chaose a marazme. Trúfam si povedať, že bude len a len horšie. Horšie pre teba pre mňa, pre obyčajného smrteľníka. Lenže, kto nás do tejto situácie dostal? My sami. Pokrivení, opantaní, naivne oklamaní, tam niekde dolu v rozkroku nás držia pevne banky a Dobrý anjel, do práce chodíme, lebo musíme a nie chceme. Príliš dlho sme ohýbali chrbáty a držali sme hubu a krok, príliš dlho nato, aby sme teraz mohli vstať a povedať čo si myslíme. Nie zdá sa, že nemôžme. Ale aj napriek tomu sa pýtam. Nemôžme, alebo nechceme?

Moja rada a odpoveď je jednoduchá. Môžme a aj keď z celej duše neznášam slovíčko musím, tak teraz ho v mene dobra použijem. Môžme a musíme.

Je čas prestať používať prázdne frázy a slová. Je čas prestať veriť tým neustálim rečiam o uťahovaní opaskov, je čas sa postaviť a vzoprieť klamstvám, polopravdám, politickým hrám. Je čas povedať dosť a prestať fňukať nad tým, že ale média nás onálepkovali, média to prekrútili, ale veď mi nie sme nacisti, mi nie sme rasisti, a ten Mihály to je taký debil. A tie mimovládky a tí pravdoláskari, a im sa to robia akcie keď majú nato peniaze a iné blablabla.

Klamú ťa verejnoprávne médiá? – tak prestaň platiť koncesiu. Že dostaneš pokutu a exekúciu? Áno dostaneš. Ak to urobíš len ty sám tak určite. Ale ak to urobí 100.000 ľudí, tak vám zaručujem, že sa niekto tam hore na hradnom kopci spamätá, a exekútor ani nepípne, lebo bude visieť niekde v maštali za dedinou dolu nohami, ako za čias mojej starej matere.

Klamú ťa súkromné médiá? – tak ich nepozeraj, a namiesto chorého vystávania na podpis od falošnej smotánky na Dni otvorených dverí TV Narkóza, zober rodinu do prírody. Namiesto Búrlivého vína, si otvor radšej fľašu Tokajského a namiesto TV Novín si zahraj s deťmi Človeče. A keď ti ani to nepomôže tak sa postav pred ich brloh v hojnom počte a daj im jasne najavo čo si o nich myslíš. Nie nebudem dávať nikomu návod ako sa to robí, ale kameňov je všade naokolo dosť.

Klamú ťa politici? – začni od seba. Prestaň klamať, neklam žene neklam deťom neklam sebe. Potom začni doma v rodnej obci a meste. Daj jasne starostovi najavo, že starosta je od slova starať sa, a ak sa nepostará pôjde z hrušky dolu. Myslíš si, že sa vieš postarať lepšie? Tak kandiduj! Čo ti bráni? Ale ak ťa to nezaujíma, tak nefrfli. To isté aplikuj vyššie a vyššie a ešte vyššie. Nikdy nebuď sám. Spájaj sa. Hľadaj okolo seba ľudí s rovnakým názorom, okolo seba a nie na sociálnej sieti! A hlavne ak sú voľby tak choď k urne a rozhodni ozaj podľa vedomia a svedomia. Nie podľa toho čo ti z toho možno kvapne. Vykašli sa na sľuby, myslím, že si sa mohol dostatočne presvedčiť o tom, že nikto nikdy nesplnil to čo pred voľbami sľuboval. Začni brať politiku ako vec verejnú a nie ako nutné zlo. Ale nato by si sa musel najprv odstrihnúť od káblovky bratu.

Už skoro 5 rokov žijem v zahraničí a čoraz ďalej tým viac počúvam, aký som zradca, že som odišiel zo Slovenska. Čoraz ďalej tým viac počúvam, že sa nemám, čo miešať do udalostí na Slovensku, keďže na Slovensku nežijem. Nie je sa budem miešať,  a budem sa miešať najmä, preto lebo práve preto, že som odišiel a vystrčil nos vonku do sveta, viem o tom svete oveľa viac ako 90 percent mudrlantov z poza monitora a klávesnice. Viem o svete viac, lebo som veľa vecí zažil na vlastnej koži, viem ako v skutočnosti vyzerá politika multi-kulti, viem ako sa správajú a ako žijú prisťahovalci a viem aj to, že nie je prisťahovalec ako prisťahovalec, a viem aj to, že tak ako sa vo svete nikto s prisťahovalcami nemazná tak isto to bude aj na Slovensku. Viem veľmi dobre, že sladké reči o tom, akým prínosom budú pre našu krajinu, že aj veľa Slovákov odišlo do zahraničia a západ ich privítal s otvorenou náručou, sú len bludy, ktoré mimovládky a naši politici prezentujú v médiach. Skutočnosť je však iná, skutočnosť je diametrálne odlišná. Odlišná je v tom, že ja som odišiel zo Slovenska dobrovoľne nikto ma nevyháňal nikto mi nehrozil zabitím, skutočnosť je taká, že sa o mňa nikto nestaral, nikto ma neprichýlil v nijakom imigračnom centre, nikto mi nehľadal prácu a ani ubytovanie, o všetko som sa musel postarať sám, a aj som sa postaral. Denne denne zažívam, ale aj situácie kde strety dvoch kultúr sú tak na hrane, že konflikt visí vo vzduchu, denno denne zažívam situácie, kde sa cítim, ako biela menšina, denno denne zažívam situácie, že môj pocit, že vymierame nie je len pocit ale holý fakt. Takže milí pravdoláskari, milí mudrlanti milí ľudomili vystrčte najprv nos do sveta a potom mudrujte a ešte raz opakujem práve preto že žijem mimo Slovenska sa do Slovenska budem starať žijú mi tam rodičia a syn a práve preto sa budem starať v akej krajine a kým riadenej krajine budu žiť !!!!

A pred koncom blogu pár mojich osobných slov k tej otvorenej náruči. Z chudoby je vždy najlepší biznis. A je úplne jedno či z chudoby našej, či z chudoby prisťahovalcov. A preto si pozorne všetci prečítajte moje nasledujúce vyjadrenie a poriadne sa nad ním zamyslite: 

Pozorne sledujem všetky vyhlásenia v mediách. Pozorne sledujem a počúvam vyjadrenia systému nie len o nás prebudených, ale o každom kto by sa čo i len pokúsil vybočiť z davu a prestal vnímať tie kýble mediálnych lží. Vraj nás spájajú EXTRÉMISTICKÉ záujmy. Áno spájajú. Neviem ako vy, ale ja som extrémne nahnevaný, extrémne rozhodnutý, extrémne presvedčený, extrémne odpojený, extrémne otvorený a extrémne národne orientovaný. Myslím si a viem že nie som sám, že tieto extrémy spájajú všetkých poctivých ľudí, myslím si, že systém veľmi dobre vie, že karta sa obracia, myslím si, že viac ako polovica ľudí, ktorí spolu so mnou sledovali posledné dni vyjadrenia médii na stranu nášho protestu proti umelej islamizácii, sa stalo ešte extrémistickejšími ako sú. Verím, že 20.6.2015 v Bratislave a nie len v ten deň, ukážeme systému a všetkým zapredancom, ktorí sa snažia degenerovať svoj vlastný národ, čo je to ten extrémizmus. Myslím si, že je ozaj čas ukázať systému kto je tu EXTRÉMISTA. Myslím si, že ste konečne pochopili, že kto vás do toho extrému dostal. Do extrémnej korupcie, extrémneho rodinkárstva, extrémne nízkej mzdy, extrémnej nízkej životnej úrovne, extrémnej a nie len informačnej vojny. Nie MY nie sme extrémisti. MY SME SLOVÁCI !!!!!!!

A preto otvorme náruč, ale najprv SLOVÁK SLOVÁKOVI. A ak budeme vedieť my sami žiť vedľa seba v pokoji a mieri potom kľudne otvárajme náruč okolitému svetu !!! 

 

I have a dream – som rasista? Nie, len žijem v príliš čiernom svete. . .

01.06.2015

I have a dream ? …áno Martin Luther King jr. ho mal ! Škoda, že už nežije. Opýtal by som sa ho, či útek jeho bratov a sestier z Afrického domova bol jeho sen, o ktorom sníval, opýtal by som sa ho, čo hovorí na more imigrantov v dnešnej dobe, opýtal by som sa ho, či som rasista, homofób, xenofób a antisemita, keď sa začínam cítiť ako on v čase, keď [...]

Cirkus s názvom Voľby do NRSR 2016 klope na dvere

28.05.2015

Ospravedlňujem sa za to, že uvedený blog som nenapísal ja. Dôvod prečo ho zverejňujem je čisto prozaický a to že súhlasím s jeho obsahom a po dohode s autorom som sa rozhodol, že poteším aj čitalelov Pravdy 🙂 Voľby sa blížia a cirkusanti oprašujú cilindre a kabáty, nie jeden krát prevrátené. A tak sa začína nové predstavenie „Jediné istoty na tomto svete [...]

Potrebuje Slovensko Kotlebu ? Alebo rozprávky o nacionalizme. . .

25.05.2015

Prv než sa pustite do čítanie tohto blogu, urobte si pohodlie. Nalejte si pivo, džús…alebo inú limonádu (alkoholici nech si kľudne dajú pul deco aj dva) vyložte si nohy na stôl, ale ešte pred tým si skontrolujte stav vašich financií v peňaženke a na účte. Urobené? Tak, keď ste sa teraz dali do pohody, kombináciou svojho obľúbeného drinku a zistením, že [...]

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 14858x
Priemerná čítanosť článkov: 2972x

Autor blogu

Kategórie