Založ si blog

Kde bolo, tam bolo, bol raz jeden Slovakistan

 

Chuck_Norris_3

 

 

Dnes som chatoval s Michaelou. Nie, neboli sme spolu na chate (zatiaľ :D) ale na nete. Kecali sme v kybernetickom priestore a napíšem to jej slovami, tak ako je vraj môj blogerský štýl taká pohoda, klídek, tabáček, tak aj náš rozhovor bol taký pohodový. Za tento blog vlastne môže ona. Vraj som príliš tvrdý, vraj až príliš kritický, vraj by som mal občas ľudí a hlavne svojich rodákov Slovákov pochváliť, tak po pleci potľapkať tak pomastikať, otcovsky poláskať…

Ale dosť bolo rozkoše. Dosť bolo medových rečí, idem ja nato pekne po svojom. Či to bude pre mnohých z vás pohoda neviem, ale uvidíme…

Mám na vás zopár otázok milí čitatelia, milí facebookoví trollovia, milí moji tiež kamaráti, milí moji čo ma máte radi, ale aj čo by ste ma najradšej v lyžičke vody utopili.

Otázka prvá: Čo ste dnes celý deň robili ? Ale pravdu.

Otázka druhá: Ste spokojní s tým, čo robíte?

Otázka tretia: Pozerali ste dneska správy v TV?

Otázka štvrtá: Doma ako všetko v pohode?

Otázka piata: Čo chcete, alebo čo robíte preto, aby sa vám alebo ľuďom vo vašom okolí žilo lepšie.

Aby to bolo fér tu sú moje odpovede:

1 .Mal som dnes v práci voľno. Navaril som dobrý obed, pokosil som záhradu, užíval som si voľný deň, asi hodinku a pol rozmýšľal nad ľudskou hlúposťou a nesmrteľnosťou chrústa, vypil som tri kávy, a teraz sedím a píšem jeden s mojich ďalších blogov. Jáj skoro som zabudol. Kecal som s Michaelou, no vlastne kecal, ono písať si a kecať to je bohovský rozdiel, ale jedine v tom, že papier a klávesnica znesie veľa a ja poznám len málo ľudí, čo to isté čo píšu aj na verejnosti hovoria a neskrývajú sa za anonymitu svojho už 365 – teho nicku.

2. Nie nie som spokojný, lebo k dokonalosti mi ešte kúsok chýba. Nikdy nebudem spokojný s tým čo robím, lebo stále je čo vylepšovať, ale vo svojom vnútri som spokojný až nad mieru. Som spokojný a slobodný. Naučil som sa žiť s vášňou. Robiť všetko tak ako by to malo byť posledný krát. Osvojil som si heslo môjho obľúbeného herca Michaela Douglasa – Keď sa milujem so ženou, dávam do toho všetko a môj sexuálny život je stále v najlepšom poriadku. Lebo viete v mojom veku, človek nikdy nevie či to nebude a nebolo naposledy.


3. Nakoľko som zakladateľom FB stránky Ignorujem mainstream – bojkot  som si dnes správy pozrel. A dozvedel som sa, že v Tužinej žije na jednom dvore 30 psov a nemá ich kto kŕmiť bo majiteľ umrel, že v USA zastrelili policajtku pri výkone služby, a je to o to smutnejšie keďže pred nedávnom porodila dcérku (vivat USA tam asi majú materskú tri mesiace a nie 3 roky), že máme nového senilného šéfa NKÚ, že teta Obamová natočila motivačné fitness video a má takú kopačku, že Babrak si nedovolí huliť v oválnej pracovni, že pršali krúpy a padali stromy, že v USA grilovali steaky nad tečúcou lávou a v Kyjeve steaky na grile v tvare Kremľa a Ukrajinci sú natešení ako vidia plamene olizujúce múry Kremľa a o to viac im chutí grilovačka, že cigáni kdesi na východe nedostali príplatky za aktivačné práce a nemajú z čoho žiť a tak odnesú svoje hladné deti na matriku  matrikárke, ktorá to všetko zavinila lebo im zle zapísala dochádzku, a že ona ich nenávidí, a že je rasistka a chová sa ku nim ako k psom a mačkám a rôzne iné dôležité veci som sa dozvedel, bez ktorých by som nevedel existovať. Takže si správy nepozriem určite najbližšieho pol roka. 

4. U nás doma je v pohode aj to čo nikdy v pohode nebolo

5. Robím preto všetko čo robiť viem a žijem tak dobre ako sa len dá

A teraz čakám na vaše odpovede. Čakám čo mi napíšete. Čakám či si vôbec prečítate tento blog, a či sa vôbec aspoň trošku zamyslíte nad tým prečo som napísal to čo som napísal. Či konečne prestanete viesť tie siahodlhé reči a hádky o tom kto má väčší… a v konečnom dôsledku máte, vlastne ako ma dnes opravila Michaela, máme, všetci holý...Kedy už konečne prestanete hrať tú hru, ktorá sa volá Kto druhému jamu kope je Slovák, kedy už konečne prestanete rozoberať kto je väčšia sviňa či Fico či Kiska, kedy už konečne prestanete velebiť Obamu alebo Putina, kedy už konečne pochopíte, že či chcete, alebo nechcete, aj tak pôjdete do práce a ak ju nemáte, tak sa modlite, aby začali rásť huby a lesné plody bo toho železa do zberných surovín je už ako šafránu. A nezabudnite zavárať na zimu 🙂 , kedy už prestanete pozerať tie bludy v TV, ten spravodajský HNOJ, kedy sa prestanete nechať ovládať týmto systémom, kedy prestanete reagovať na trollov a truhlíkov, kedy pochopíte, že najlepšia zbraň na ľudskú hlúposť je ignorovať ju. Kedy začnete žiť tak dobre ako sa len dá. Kedy začnete meniť svoje okolie, Kedy opäť pomôžete susedovi, ale bez nároku na odmenu, čisto ľudsky a nezištne. Kedy začnete pomenuvávať veci prvými menami bez strachu, kedy začnete konečne hovoriť tak ako vám ústa narástli a prestanete sa hrať na inteligentov, lebo inteligentom sa človek nemôže stať, on sa inteligentom musí narodiť, kedy sa začnete domáhať svojich práv, ale najprv si treba splniť povinnosti, kedy prestanete húkať, že sa berú úplatky, najprv by ste ich museli prestať dávať, kedy prestanete nadávať na politikov, ktorých ste v konečnom dôsledku nevolili, lebo tie percentá voličov sú viac ako úbohé, kedy prestanete veriť tomu bludu, že voľby aj tak nič nezmenia, kedy začnete milovať tak ako by to malo byť naposledy, kedy začnete z hlboka dýchať, kedy začnete byť opäť ľuďmi a nie len figúrkami na šachovnici aj to len pešiakmi, kedy začnete byť hrdí na svoje človečenstvo, kedy?

Tak ja počúvam, vlastne čítam…a písmená, slová a vety neprichádzajú…

P.S. Alebo mi chcete nahovoriť že ste spokojní s tým našim SLOVAKISTANOM ?

Otvorme náruč utečencom

17.06.2015

Voči tým, čo sú mimo, správajte sa múdro a využívajte čas. Vaša reč nech je vždy milá, soľou korenená, aby ste vedeli, ako máte každému odpovedať. Kolosanom 4:5-6 A nie len to. Nie len odpovedať, ale aj pomenovať veci pravými menami. Povedať pravdu o tom prečo sa vo svete deje to čo sa deje. Povedať pravdu o tom, že nič sa nedeje náhodne. Povedať pravdu o [...]

I have a dream – som rasista? Nie, len žijem v príliš čiernom svete. . .

01.06.2015

I have a dream ? …áno Martin Luther King jr. ho mal ! Škoda, že už nežije. Opýtal by som sa ho, či útek jeho bratov a sestier z Afrického domova bol jeho sen, o ktorom sníval, opýtal by som sa ho, čo hovorí na more imigrantov v dnešnej dobe, opýtal by som sa ho, či som rasista, homofób, xenofób a antisemita, keď sa začínam cítiť ako on v čase, keď [...]

Cirkus s názvom Voľby do NRSR 2016 klope na dvere

28.05.2015

Ospravedlňujem sa za to, že uvedený blog som nenapísal ja. Dôvod prečo ho zverejňujem je čisto prozaický a to že súhlasím s jeho obsahom a po dohode s autorom som sa rozhodol, že poteším aj čitalelov Pravdy 🙂 Voľby sa blížia a cirkusanti oprašujú cilindre a kabáty, nie jeden krát prevrátené. A tak sa začína nové predstavenie „Jediné istoty na tomto svete [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 14855x
Priemerná čítanosť článkov: 2971x

Autor blogu

Kategórie